Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Управління освіти
Основні напрями розвитку освіти у Новобаварському районі на 2019/2020 навчальний рік
Пріоритетні напрямки розвитку системи освіти району на 2019/2020 навчальний рік:
· продовжити модернізацію освітнього простору закладів освіти відповідно до вимог сучасностів умовах Нової української школи;
· забезпечити реалізацію Програм розвитку закладів освіти;
· продовжити роботу щодо удосконалення матеріально-технічної бази закладів освіти;
· продовжити реалізацію програми сприяння безпечній життєдіяльності шкіл та садочків;
· збільшити показники охоплення дітей дошкільною освітою;
· забезпечити охоплення навчанням усіх дітей, незважаючи на відмінності;
· продовжувати реалізацію STEM-освіти в освітній процес;
· продовжити інформатизацію та комп’ютеризацію освітнього процесу;
· забезпечити комфортні і безпечні умови навчання для учнів та праці для освітян;
· забезпечити необхідні умови для професійного зростання педагогічних працівників закладів освіти району;
· зосередити увагу педагогів при підготовці до уроків на:
· дитиноцентризмі, педагогіці партнерства в початковій школі;
· наскрізних лініях в базовій основній школі;
· профільному навчанні в старшій школі;
· продовжити роботу щодо якісної підготовки учнів до ЗНО;
· продовжити роботу щодо підготовки учасників освітнього процесу до роботи в умовах інклюзивної освіти;
· забезпечити інформаційну підтримку освітян;
· орієнтувати зміст освітнього процесу на формування в учнів ключових компетентностей та формувати емпауермент як у педагогів, так і в учнів,
· удосконалити систему методичної роботи шляхом впровадження новітніх технологій;
· забезпечити психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами із залучення батьків до освітнього процесу;
· посилити роботу щодо формування національно-патріотичного виховання учнівської молоді;
· створити безпечне освітнє середовище шляхом впровадження антибулінгових програм, відновних практик у освітній процес;
· сприяти розвитку здоров′язберігаючого освітнього середовища шляхом удосконалення моделей "Шкіл сприяння здоров′ю".
Кiлькiсть переглядiв: 3581